filippacarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 09:25

Funderar på att göra en ny header och design på bloggen. Men jag vet int vilken färg. Tycker de svarta är lite tråkigt. Har ni nåt förslag?


  

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 08:49

Hiss:

Alla märkes schabrak typ, scapa, RG, J van D, HV Polo, Anna Scarpati och Lami-Cell.


Diss:

Hööks schabraken, mitt ena blev helt noppigt efter en tvätt!

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 08:44

Som jaga skrev i förra inlägget så behöver jag ha nya stigbyglar. Men jag har inte råd och lust att köpa J.I.N eller J.E.R just nu jag får önska mig det i födelsedags present istället. Det är ju bara 10 månader dit :(


  

Tror det blir sånna från Hööks. 

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 08:35

Haha Boogie är jätte tjock just nu. Så när hon bantar så har hon full schabrak. Bara för att hon ser smalare ut haha.


  

Det är min så kallade dressyrsadel som igentligen är en Zaldi allround mot hopp. Men sen jag fick min hoppsadel kan jag inte hoppa i denna hahah.


  

Älskade hoppsadel :) (Jag ska köpa nya stigbyglar tror det blir aluminium)

Av Filippa Carlsson - 13 februari 2011 08:33

Jag ska rida Boogie och Bosse idag och om jag orkar ska jag longera Pompe också.


Igår så mockade pappa ut Bosses box så det blir lätt att mocka idag.


  

Trötter :)

Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 20:34

Jag:


# Jag kan ignorera hästarna när de gör något störigt som skrapar med hoven i golvet. Men när min syster sjunger typ lalalala så blir jag jätte arg haha.


# Jag är jätte sur av mig.


# Gillar att titta på hockey slagge :)


# Är jätte blyg när jag träffar nya mäniskor.


# Ramlade av i LB debuten.


Boogie:


# Kan inte äta en hel morot eller ett helt Äpple utan morötter måste hon dela i tre delar och äpple i typ fem. När jag säger bit så biter hon av haha.


# Älskar coca-cola


# Älskar musik


# Somnar nästan när hon står i stallgången om bara jag är i stallet annars står hon bara och skrapar med frambenen.


# Går själv på transporten


Bosse:

 

# Står alltid och slår med huvudet i boxen.


# Rullar sig i boxen jätte ofta.


# Om man ställer sig mot gallret och kallar på han så kommer han och slickar en i hela ansiktet xd


# Ser ut som en ponny men är som en storhäst (När man rider)


# Är kär i Snäckan (Enligt mig alltså)

Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 19:35

Min lilla Björn :)

           

Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 14:01

Klickat hem lite bett hos Hööks. Ett tredelat till Bosse och ett till Nalle. Sen ett nytt Äpplebett till Snäckan och ett till Boogie :)


    

Ovido - Quiz & Flashcards