filippacarlsson

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 5 februari 2011 16:22

Kände inte alls för att rida idag. Men jag lovade min syster igår att hon skulle få rida Boogie. Så jag fick rida snäckan. Alltså den hästen är rubbad i mellan åt. Hon kan inte trava typ men inte heller skritta vanligt. Varje gång du trycker med skänklarna så fattar hon galopp. Ahh så iriterrande.


Så efter jag hade ridit henne hade jag ännu mindre lust så han får stå. Men jag ska ändå träna för Anna imon.


  

Av Filippa Carlsson - 5 februari 2011 16:20

I göteborg (GHS) så ska jag köpa ny hjälm. Man vilken? Kanske någon av dessa? Eller någon annan.


  

???

Av Filippa Carlsson - 5 februari 2011 09:19

  

Av Filippa Carlsson - 5 februari 2011 08:40

Så här såg jag ut i går:


  

Jag ska tvätta speglen.


   '

Min älskade gamla ridbyxor!!


Hittade en bild på min hoddie också

  


Och mina skor :)


  

Av Filippa Carlsson - 5 februari 2011 08:39

  

Av Filippa Carlsson - 5 februari 2011 08:24

  

Isomras


  

Igår :(

Av Filippa Carlsson - 5 februari 2011 08:22

Hiss:

Det är faktiskt väldigt varmt ute nu typ 3 till 6 plusgrader ju :)


Diss:

Det stormar sjukt mycket ute :(

Av Filippa Carlsson - 5 februari 2011 08:18

Igår red jag ingenting utan tränade bara min syster som red Snäckan och min kompis som red Boogie. Men sen fick jag hoppa upp lite på snäckan för att hon var lite dum.


  

Snygg matchning va?


Sen på kvällen så åkte jag och mamma och shoppade :)

  

Bättre än julafton nästan.

Ovido - Quiz & Flashcards