filippacarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Filippa Carlsson - 8 februari 2011 16:11

Usch vad det stormar ute. Hästarna har inte kunnat vara ute idag. För att det blåser nåt så in i.


Ska ändå snart ut och mocka och pyssla lite. Ska kanske iväg till Anna och klippa Boogie också. Men vi får se för hon är väldigt frösen av sig. Hon fryser jätte lätt :(


  

Av Filippa Carlsson - 7 februari 2011 20:43

Hiss:

Boogie kanske ska bli klippt imorgon :)


Dressyrträningen :)


Diss:

Att man inte hinner blogga på vardagar typ :(

Av Filippa Carlsson - 7 februari 2011 20:39

Fint... Men jag är lite skeptisk (Stavning) till hjälmen?


  

Vill se den i verkligheten innan jag säger vad jag tycker :)

Av Filippa Carlsson - 7 februari 2011 20:35

Träningen för Sussane idag gick jätte bra! Hon gick i form och på tyglen jätte mycket. Igentligen är vi två men idag var det bara jag så jag fick en privat lektion. Vilket var länge sedan med Boogie så hon fick jobba ordentligt.


  

Av Filippa Carlsson - 7 februari 2011 20:29

      

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 18:19

Jag vet att jag har gjort en men ni får en till.


Åhh jag vill ha en Kingsland väst. Då är det lika bra att få en till kofta också nä men jag vill verkligen ha en.


  

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 18:14

Kolla! Haha de stora är Bosses storhäst skydd (L) och de lilla är Pompes shettis skydd (XS) haha.


  


  


  

Lite stora

Av Filippa Carlsson - 6 februari 2011 18:09

Träningen gick väldigt bra. I början var det lite segt men sen gick det jätte bra. Han var jätte fin.


Tränade mest på att ställa på en liten volt och att få "mina armar" att slappna av och bara hålla med händerna. Men det gick väl lite sådär haha. Mamma säger att jag tänker för mycket när jag rider. Men... Det stämer nog haha.


  

Ovido - Quiz & Flashcards