filippacarlsson

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 2 februari 2011 14:49

Allstå jag gillar inte alls när man typ skriver på sin blogg: Men komentera nu och sånt. Det känns som att man inte blir uppskattad som läsare så. Jag tycker inte man ska trycka jag menar tycker man inte nåt så gör man inte det ;)


Blev ett lite klago mål men jag är stolt över min blogg trots att jag har typ ensifftrigt berökstal och inga komentarer så bloggar jag för att jag vat att det uppskattas av någon :)


  

Snygg stil med en halv meter mellan armarna ;)

Av Filippa Carlsson - 2 februari 2011 14:44

En outfit men den blev jätte konstig ;)


  

Av Filippa Carlsson - 2 februari 2011 14:31

Ritade en liter "karta" över vår gård haha. Hoppas ni fattar.


  

Av Filippa Carlsson - 2 februari 2011 14:18

Blir iväg och träna med Boogie i HBG idag. Hoppas att hon är lika fin som förra veckan då då.


Haha jag räknade bloggarna jag kollar varje dag typ men så blir det ju ett par till alltid. 21 stycken haha jag är nog beroende.


  

Haha hon hade tävlat innan. (Om ni undrar varför manen är kryllig)

Av Filippa Carlsson - 2 februari 2011 14:16

Här kommer en bild på Snäckan. Hahah ser helt mobbat ut ju ;)


  

Hon e inte klippt runt ögonen men ändå.

Av Filippa Carlsson - 2 februari 2011 14:11

Blev sjukt besviken imorse när jag kom ut i stallet. Boogie hade bara täcke över rumpan. Helt kass båda spännena hade gått sönder fram. Det ena visste jag för det var länge sedan men nu de andra me.


Igentligen var det Nalles täcke men var lite stort. Så Boogie fick det. Vi har andvänt de typ kanske högst två månader.


Vi köpte det på hööks förra vintern.


Stoor diss till hööks :(


  

Av Filippa Carlsson - 2 februari 2011 14:07

Gick sådär på tränignen igår. Anna red honom mest för att han var helt fast i högersidan när jag red honom.


Men blev lite gladare när jag fick nya Gersemi katalogen i varje fall :D


  

Ovido - Quiz & Flashcards