filippacarlsson

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 20:34

Jag:


# Jag kan ignorera hästarna när de gör något störigt som skrapar med hoven i golvet. Men när min syster sjunger typ lalalala så blir jag jätte arg haha.


# Jag är jätte sur av mig.


# Gillar att titta på hockey slagge :)


# Är jätte blyg när jag träffar nya mäniskor.


# Ramlade av i LB debuten.


Boogie:


# Kan inte äta en hel morot eller ett helt Äpple utan morötter måste hon dela i tre delar och äpple i typ fem. När jag säger bit så biter hon av haha.


# Älskar coca-cola


# Älskar musik


# Somnar nästan när hon står i stallgången om bara jag är i stallet annars står hon bara och skrapar med frambenen.


# Går själv på transporten


Bosse:

 

# Står alltid och slår med huvudet i boxen.


# Rullar sig i boxen jätte ofta.


# Om man ställer sig mot gallret och kallar på han så kommer han och slickar en i hela ansiktet xd


# Ser ut som en ponny men är som en storhäst (När man rider)


# Är kär i Snäckan (Enligt mig alltså)

Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 19:35

Min lilla Björn :)

           

Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 14:01

Klickat hem lite bett hos Hööks. Ett tredelat till Bosse och ett till Nalle. Sen ett nytt Äpplebett till Snäckan och ett till Boogie :)


    

Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 13:50

  

      

  

Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 13:46

Så här ser jag ut nu då :     



Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 13:34

Boogie:

Skrittade henne i en hage. För att det var halt och hårt överallt. Men hon var jätteduktig och känndes bra :)


Bosse:

Han fick vila eftersom han ska gå imorgon och träning på Måndag.


Nalle:

Tog några små skutt i ridhuset. Utan en enda vägran :D. Han var jätte fin först hoppade vi ett kryss på typ 30 sen så höjde vi till ett räcke på 55 ungefär.


Pompe:

Får vila idag så kan vi se om han blir longerad imorgon.  



Av Filippa Carlsson - 12 februari 2011 09:02

Blir att rida båda hästarna idag tror jag. Ska försöka rida Nalle med i ridhuset. För det var jätte länge sedan verkligen. Kanske riderut på Boogie igen? Kanske longera Pompe? Jaja vi får se hur det blir men det blir mer uppdatering sedan.


     

Haha kass bild jag vet :)

Ovido - Quiz & Flashcards