filippacarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Filippa Carlsson - 11 februari 2011 19:22

Såg typ likdan ut idag :)


  

Av Filippa Carlsson - 11 februari 2011 19:09

Så här såg jag ut innan då:


  


  

(Ridbyxorna är mörkblåa igentligen)

Av Filippa Carlsson - 11 februari 2011 19:05

Först red jag Boogie. Som tanken var så hoppade jag på en volt. Tillslut var det ena räcket 1 m och vi fick inga vägringar eller något.


Bosse gick också jätte bra men jag skrittade mest för han blev väldigt trött igår.


  

Fina prinssesan.


Jag red henne med Agnes träns och äppel-bett. Hon gick s*it bra på det :)

Av Filippa Carlsson - 11 februari 2011 13:49

Ska ut och byta hästarna i hagen nu sen så blir det att rida Boogie och Bosse. Jag hade tänkt att göra samma övning med Boogie som jag gjorde med Bosse igår. Men med Bosse vet jag inte vad jag ska göra än :)

Av Filippa Carlsson - 11 februari 2011 13:46

Skriver lite kort om träningen i Onsdags.


Hon gick jätte fint. Helt solklar vägra en gång för att jag red fel typ. Hon var jätte pigg och fin :)

Av Filippa Carlsson - 10 februari 2011 20:53

Idag så fick det ble att rida Bosse. Vi red på en stor volt med två hinder på 50 kanske. Han gick jätte  fint verkligen. Han är så rolig att rida. Såå glad att jag fick han :)

Av Filippa Carlsson - 9 februari 2011 16:57

Jag tycker att vi har jätte liten sadelkammare i vår transport.


  

Kanske ser stor ut nu men tänk när jag och Agnes (Min syster) skulle på ridläger! Och tänk två dressyrsadlar... Omöjligt!


  


      

Av Filippa Carlsson - 9 februari 2011 16:51

Åhh så här såg Boogie ut när jag tog in henne:


  


Men efter en stund:


  

Liite bättre

Ovido - Quiz & Flashcards