filippacarlsson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Filippa Carlsson - 3 februari 2011 20:53

Hehe


  

I höstas

  

Sommaren 2009

Av Filippa Carlsson - 3 februari 2011 20:44

  

Pontus Lidsell - www.pontuslidsell.blogg.se


  

Jacob Ahlquist - www.collbaz.blogg.se

Av Filippa Carlsson - 3 februari 2011 20:24

Visste ni att jag älskar att fotta. Jag tycker det är jätte kul. Fast inte på vintern :(


  

Min syster får bjuda på den :)


  

  

  

  

  

  

  

Man

Av Filippa Carlsson - 3 februari 2011 20:15

Allstå jag vet inte vad jag ska göra med Bosses man. Den är säkert 20 centimeter lång så jag måste ju rycka/klippa den.


  

Boogies korta man.


  

Snäckans tunna man.


  

Bosses sjukt långa man.

Av Filippa Carlsson - 3 februari 2011 20:10

Red Boogie först ute på fältet. Vilket gick väldigt bra men Annas hästar på andra sidan rejsade hela tiden så Boogie blev väldigt stressad och stegrade men annars var hon jätte duktig.


Bosse red jag i ridhuset som vanligt. Han var också jätte fin. Vi tränade mest på byten och försökte sluta med Bosse varianten på byten ( Vilket betyer byte och sen kick). Men vi klarade det någon gång i varje fall ju :)


  

Boogie igår på träningen.

Av Filippa Carlsson - 3 februari 2011 20:08

Räknade våra schabrak idag. 34 stycken haha jag har samlat i 4 år bara haha.


  

Några av dem.


  

Av Filippa Carlsson - 3 februari 2011 16:14

Detta är helt klart min favorit bild !


  


Men jag älskar dessa bilderna med:


    


Nu kommer en lite konstig också då ja:


  

Helt oredigerad haha (bry er inte om mina långa tyglar)

Av Filippa Carlsson - 3 februari 2011 16:00

Så här ser jag ut nu då, fast en annan hoodie ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards