filippacarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Filippa Carlsson - 18 februari 2011 08:57

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att min sits är helt okej. På vissa bilder så tycker jag att det ser bra ut och på vissa blir det licksom hur tänkte jag?


Helt okej :


   


   


Inte okej :


 


    

Av Filippa Carlsson - 17 februari 2011 20:07

 

Fin


   

<3


    

stilstudie till sits hahah


  

Fint hopp :)


  

Av Filippa Carlsson - 17 februari 2011 17:52

Det gick superbra på träningen. Han var jätte fin.


Vi tog några små språng på  80 och han var jätte fin på det. Vi träna mest på att jag skulle våga hålla kvar honom ett steg till :)


Svår bana?  

Av Filippa Carlsson - 17 februari 2011 15:03

Äntligen kom betten! Plus tre tidningar 2 på posten och en mamma köpte till mig :)


 

Bra bild ;) Näe men det är Hippson, Wendy och häst magazinet plus tre bett då också :) 

Av Filippa Carlsson - 17 februari 2011 14:47

      

Av Filippa Carlsson - 17 februari 2011 14:45

Hiss:

Sportlov = sova länge och vara i stallet hela dagen :)


Diss:

Det är kallt ute :(

Av Filippa Carlsson - 17 februari 2011 14:42

Äntligen är det sportlov! Vi får det en dag tidigare eftersom vi har öppethus en lördag :)


Jag ska iväg på träning för Anna med Bosse lite senare.


Föressten så har kanske paketet kommit på posten idag :)


  

Av Filippa Carlsson - 17 februari 2011 14:38

Täningen igår gick kass. Hon gick jätte bra i början men sen vägrede hon hela tiden. Så vi hoppade inte hela banan eftersom hon kanske hade ont någon stans :(


Jag som hade tänkt tävla på lördag :/

Ovido - Quiz & Flashcards