filippacarlsson

Alla inlägg den 18 juli 2011

.

Av Filippa Carlsson - 18 juli 2011 20:51

   

Av Filippa Carlsson - 18 juli 2011 20:43

# Att jag alltid pratar med mina hästar står alltid och flabbar med dem oavsett om de är ute i hagen eller eller jag står och borstar dem i gången?


# Att när jag sätter på benskydd eller borstar benen på hästarna alltid kramar och pussar deras ben haha?


# Att jag har varit på fotboll typ 5 gånger och hockey lika många. Helsingborgs IF och Rögle och avv jag alltid har HIF tröja eller Rögle tröja?


# Att jag har haft en sköthäst som hette Manick på Ausås Ridklubb?


# Att jag älskar inredning?


# Att jag har haft med Nalle på ridläger på Ausås?


Av Filippa Carlsson - 18 juli 2011 20:36

Red Bosse en stund i morse. Galopperade ganska mycket och försökte öka korta öka korta men det blir heltsnurrigt i huvudet så gick lite sådär :)


     

Syster fottade Bosse ihagen när jag var och kollade på möbler till rummet haha ;)

Ovido - Quiz & Flashcards